خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

توافقیریال

اینورترجفران ایتالیا ADV200

  • کشور: ایران
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • آدرس: سعدی شمالی , رو به روی مسجد قائم , پلاک 629 , ساختمان 250 , طبقه 3 , واحد9 تماس:02177614636
  • تلفن ثابت: 02177614636
  • شماره همراه: 09199499792
  • ارسال شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۴:۴۹ بعد از ظهر
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
photo_2018-12-03_16-32-38

توضیحات بیشتر

قیمت و اطلاعات فنی جفران ایتالیا را از شرکت سپهرصنعت درخواست نمایید:
اطلاعات تماس:۰۲۱۷۷۶۱۴۶۳۶ – ۰۲۱۶۶۳۴۴۵۰۵ – ۰۹۱۹۹۴۹۹۷۹۲
در این بخش به معرفی اینورترهای با کیفیت و پرقدرت ADV200 جفران ایتالیا می پردازیم.ADV200 جفران از سالها پیش در صنایع مختلف استفاده گردیده و از رزومه بسیار پرقدرتی بهره مند است. ADV200 جفران نتیجه تحقیقات و تجربه کارکنان متخصص گروه جفران ایتالیا می باشد. (گردآوری مقاله:www.sepehrmc.com)
ADV200 جفران ایتالیا یک دستگاه توسعه یافته و کاملا حرفه ای می باشد که از جدیدترین تکنولوژی های روز جهانی برخوردار است و در رده اینورترهای پرقدرت جهان قرارد دارد.اینورتر جفران مدل ADV200 از مکانیک پرقدرت و نرم افزارهای پیشرفته برخوردار است که این امر باعث شده در سخت ترین پروژه های صنعتی بسیار پرقدرت عرض اندام نماید.(گردآوری مقاله:www.sepehrmc.com)
ADV200 جفران ایتالیا یک اینورتر کاملا مدولار و پرقدرت است که با طراحی سایزِ بسیار بهینه شده میتوان آن را در فضاهای با حجم پایین تر نصب کرد. پیکربندی این اینورتر در ۷ سایز مختلف طراحی شده است که ۰٫۷۵kW تا ۳۵۵Kw به صورت یک دستگاه مستقل می باشد و از توان ۴۰۰kW تا ۱٫۲MW باید به صورت parallel بسته شود.
ADV200 جفران ایتالیا با پوشش مُدهای کنترلی مختلف همچون : FOC with Speed feedback, FOC open loop, V/F که همه به صورت واقعی قابل تنظیم می باشد توانسته است بخشهای مختلف صنعت را تحت کنترل خود قرار دهد. (گردآوری مقاله:www.sepehrmc.com)
• Open-loop vector control (Asynchronous and Synchronous)
• Vector control with feedback (Asynchronous and Synchronous)
• Open loop V/f and V/f with feedback (Asynchronous)
محدوده قدرت ADV200 جفران ایتالیا در ولتاژ ۳۸۰V تا ۵۰۰V بسیار گسترده و از ۰٫۷۵KW تا ۱٫۲MW می باشد,همچنین در محدوده فرکانس ۵۰/۶۰Hz ±۵% قابل تنظیم می باشد.
دارا بودن فیلتر EMC داخلی در تمام توان ها برای سرکوب نویزهای شبکه و همچنین چوک DC داخلی تا توان ۱۳۲KW برای حفاظت از اینورتر یکی دیگر از مزیتهای ADV200 جفران ایتالیا می باشد.علاوه بر این موارد منبع تغذیه داخلی ۲۴VDC تعبیه شده برای این اینورتر این امکان را به کاربر میدهد که در صورت قطع ناگهانی برق تمام اطلاعات تا لحظه آخر را ذخیره نماید و خطاهای و معایب وارد شده به دستگاه را نشان دهد.شایان ذکر است این اینورتر تا توان ۵۵kw دارای چاپر داخلی می باشد. (گردآوری مقاله:www.sepehrmc.com)
پروتکل ارتباطی RS485 Modbus)) به صورت پیش فرض در ADV200 فعال می باشد و البته استفاده از شبکه های ارتباطی دیگر مانند: CANopen,PROFIBUS,PROFINET,GDNET,Devicenet نیز در نرم افزار پیشرفته آن برنامه ریزی شده است.
ADV200 جفران ایتالیا با قدرت برنامه ریزی بالا و دقیق دارای کیپد منحصر به فردی می باشد که پارامترهای تنظیم را در ۵ خط به نمایش می گذارد (البته قابل ذکر است درنمونه چینی با برند SSInverter این امکان ارائه گردیده است ) و همچنین با ۵ زبان مختلف قابل برنامه ریزی می باشد.یکی دیگر از مزیتهای این اینورتر دارا بودن PLC داخلی با محیط برنامه ریزی پیشرفته می باشد. (گردآوری مقاله:www.sepehrmc.com)

بدون برچسب

1496 بازدید کل ، 1 امروز

  

شناسه آگهی : 2945c07b96fa122d

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

ارسال نظر